Thursday, October 16, 2008

Salam Pertemuan


Assalamu'alaykum,
Salam diberi,
tangan dihulur,
ikatan termeterai,
dari hati yang luhur...

Ini artikel 1st aku dalam blog aku ni, just nak menyampaikan salam pertemuan kepada semua...
Aku bukan pandai sangat dalam bidang penulisan ni,tapi entah ngape dalam hati ni macam ada satu desakan yang memaksa aku untuk buat blog.

Nak tulis ape dalam ni,aku pun tak plan lagi.Tapi senang cakap,blog ni hanyalah blog personal.Blog ni mewakili diri aku sendiri.Jadi segala isi-isinya mestilah berkaitan dengan aku.
Fikiranku
Ideaku
Ceritaku
Lawakku
Rasaku
Beritaku
Kegiatanku
Aktivitiku
Perjuanganku
Komenku
Akademikku
Hidupku
Keluargaku
Kawanku
Duniaku
Universitiku
Rumahku
Pro-Mahasiswaku
PMIUMku
Biomedical Engineeringku
.........................
.....................
................
..........

Banyak lagi lah,apa-apa je yang berkaitan.

Bagi aku,blog aku ni ialah ruang aku nak ekspresi diri,
tempat aku meraih perhatian ramai...heh...

Insya Allah,aku akan cuba mengisi blog ini sebaik mungkin,
semoga perjalanan blog ini akan berpanjangan,
dan akan dapat menyumbangkan sesuatu pada semua...

Aku ada kelas sekarang,
pegi dulu..
Nantikan bersama cetusan otak radiant aku...

Salam'alayk.

No comments: