Saturday, May 2, 2009

JUALAN GUDANG MPH!!!!!!!!!!!!!!!!!! (PESAL TAU LAMBAT NI??-aiseyh~)-updated

Salam petang semua!!!
Di sini ada satu berita gempaq, terutama kepada semua manusia yang gila membeli buku dan sanggup berabis hatta beratus-ratus ringgit kerananya..

MPH Bookstores sedang mengadakan satu Jualan Gudang yang menawarkan pelbagai buku menarik dengan harga yang amat murah babeng ah!!
Namun awas! Jualan gudang ini akan berakhir esok, 3 MAY 2009, (ya, esok duh), maaf sebab aku baru dapat info ini...duh!!!

Jualan bermula seawal 10 a.m. hingga 7 p.m.
Lokasi di PJ, alamat tepat aku x taw, tapi di sini deskripsi jalannya,
"Keluar UM ikut pintu PJ, then turn right (menuju Asasi UIA PJ), tapi ikut jalan bawah, jangan naik fly-over, sampai traffic light, masuk kiri (jalan besar ke MAPLEY), kemudian jumpa simpang 1st ke kanan(ada kilang kereta NISSAN kat simpang tuh), masuk simpang itu..Ya, di situlah lokasinya..Kalau x tahu, tanya orang...Nak tahu lagi, tanya aku...
Cepat!!!Peluang keemasan ini bukan selalu datang!!

P/S: Aku sedih kerana wang aku sudah makin menyusut, window shopping ajelah nampaknya..haih~('.'!)
Buku yang dijual totally in English, there is not even one a Malay book, but, c'mon dudes~
Open your mind-lah!!!

-disebabkan permintaan ramai, tadi aku telah meng'usha' alamat tempat itu, 
boleh ambil kat bawah ni,

"No. 5, Jalan Bersatu, seksyen 13/4, PJ"

tq~

No comments: